?

Log in

Trash into Trash equals Trash flavored Trash [entries|friends|calendar]
bloodfilledlung

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[Friday
May 12th, 2006
11:23pm
]
[ mood | cold ]

maybe im an idiot maye they are right
maybe i should just suck up my life with ym ex drug habits.
my smile is just a big bluff
i want out
i dont knwo why
but i feel as though im gonna snap
ive been holding in my tears
like i feel the tears start but i just breath
and blow it off
but when it happens again
i get mad
because i know that its just gonna be like before
ending up in the hospital for shit that i dont even remeber doing
poping too many pills
cutting too dead
shit liek that
i dont want that anymore
but i knwo its gonna happen
cause im getting back into that rutine.
i want to say i love you and mean it
i want to say good morining and mean it
i wanna say Im sorry and not feel bad caus eim lying
i want to be normal

beep layout by Ospenoptemous beep

GUESS WHOS BACK [Saturday
February 4th, 2006
11:31pm
]
[ mood | EXTREMLY SICK ]

woot i did it I fucking did it. I wne ton that rip and killed it. It was so much fun yet so incredibly crappy too but oh well. We made the quincy , we slept in it, we skiied our asses off and we survived!. Marcel had an asthma attack, and hes okay now. It kinda sucked with the whole rained and our hole to get into our little house thing got smaller. but hey oh well. I dont know if ben is down or not but oh well i slept for a long time so im good. Hmm I want bacon. Oh shit Im sooo sick its not good . My tonsils are inflammed like a mofo. I was trying to swallow water and it would poor right back of my mouth. Oh well Me and sammie were the first two to get to the bus and i only fell like 3 times and when i did the last 2 times it was cause my pole broke when i was going down the hill :| . Yeep anywho im going back to bed but first i wanna see if i have bacon .. Bye bye <3

(note to self - day three)

beep layout by Ospenoptemous beep

ill dance for you throw me the money ill be your whore [Monday
January 16th, 2006
9:58pm
]
[ mood | my legs are numb ]

Ask me some questions;
About each of the following:

[FRIENDS]
[SEX]
[MUSIC]
[GUYS]
[EVERYDAY LIFE]
[LOVE]
[LJ]
[RANDOM] (anything, seriously)

No matter how rude, sexual, or confidential, ask away. then post this in your journal. Don't be afraid! I will answer anything.

beep layout by Ospenoptemous beep

[Monday
January 16th, 2006
9:30pm
]
[ mood | amused ]

k bitches I have two journals as i was saying before one is
well this one and the other is poisioned_xx  SO ADD IT well no you dont have to but if you want to know the more liek physco ummm hating everyone me then add it.

poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx
poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xxpoisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx poisioned_xx
cause you love me that much
<3

beep layout by Ospenoptemous beep

[Tuesday
December 27th, 2005
2:00am
]
im in the t dot.
fun no anywho merry LATE chrismtas but hey im slow on this shit.
love you all
miss you sammie
<3
beep layout by Ospenoptemous beep

[Wednesday
November 30th, 2005
10:33pm
]
[ mood | crushed ]

Well today was pretty shitty, Only really my mom, sammie<3, and peter remeberd it was my birthday.
Oh well I'm only 16 I still have another 30 more.
Anywho I somehow got extremly sick and started vomiting.
Thomas is making me scarred cause he's so into the whole I HAVE TO SMOKE IT OR I'LL DIE phase
Tommorow is a half day woot, I'm going to montreal
Phil is giving me weird vibes
ANywho I need sleep
Gotta get up early tommorow BLAH
<3

beep layout by Ospenoptemous beep

photoshopped pictures JUST TO LET YOU KNOW [Tuesday
November 22nd, 2005
6:53pm
]
[ mood | bored ]


got bored PICTURE TIMECollapse )

beep layout by Ospenoptemous beep

[Thursday
November 10th, 2005
6:53pm
]
[ mood | distressed ]

fuck you and all this shit
you make it sound so easy to be alone
tell me the truth
did you ever love me
i will always regret not being there to tell you
I love you
how could you just give up
i never gave up
i took your advice and told you not to come by
i dont know how to explain to you that it's killing me slowly
the fact you dont care
if you would have been there
you would have done the same
you made me cry
I warned you I didnt care
You didnt fucking care
FUCK YOU
I dont need this
you used me for nothing
It was pointless
you lied
you lied about lying
can you get any more pathetic.

beep layout by Ospenoptemous beep

[Wednesday
November 2nd, 2005
10:12pm
]
[ mood | about to khill over and die ]

im sick as fuck listerally i have like the beginning of mono and catching ammonia however it's spelt and then again i have to go to the hospital for fuckign deprresion shit and fuck whatever k

anywho this is my creepy ass 17 year old step brother
dad's fiance's / common law wife's son

http://www.peirocket.com/index.php?page=roster&picID=2

beep layout by Ospenoptemous beep

[Tuesday
October 25th, 2005
10:59am
]
[ mood | EXTATIC ]

well shit is so fucked at school as usual but oh well right.
Sammie and I are like best friends now but barely act it cause we both put each other into bad moods.
*sigh* i hate boys so much at this moment and Kim.
Like fuck can she not keep her fucking trap shut about anything.
She just tends to piss me off and Phill off alot.
Oh just to let you know thomas is ubber depressed "because of me" and is ready to take action with any chick he sees *barfs*
Well i did this test thing and there's are the things i got for Thomaas and Benny boy

 

i will like to see you die tonight, oh babyCollapse )
beep layout by Ospenoptemous beep

[Friday
October 14th, 2005
1:43pm
]
[ mood | aggravated ]

hi...
im at school
boo im not even suppose to be here:(

<3

beep layout by Ospenoptemous beep

navigation
[ viewing | most recent entries ]